Inte lika illamående

Äntligen mår jag inte lika illa som förut. Jag måste fortfarande stoppa i mig mat med jämna mellanrum men jag är a) inte lika kräsen b)inte längre kräkbenägen på morgnar och kvällar. Det är förbaskat skönt att slippa känna sig sjösjuk.


Magen växer och det är tur att vi inte har någon våg hemma för jag misstänker att jag kommer att gå upp betydligt mer i vikt nu än vad jag gjorde under min förra graviditet. Lyckligtvis försvann bonuskilona (och lite till) förra gången så jag väntar nog med att väga mig till vecka 25 då det är dags för nästa besök hos barnmorskan... 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hoho Grattis!!!! Jag har väntat på denna nyhet :-) Vad glad jag blir, Agaton kommer att få så kul med sin lilla syster eller bror! Det är verkligen underbart med små barn, jag hoppas att graviditeten flyter på utan komplikationer. Mådde du illa förra gången?? Ser fram emot att följa din resa! Kram

2008-11-11 @ 09:22:26
URL: http://majjo.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hello och grattis! Oj vad jag har väntat på denna glada nyhet :-) Agaton kommer att få så roligt med sin lillasyster/bror. Jag ser fram emot att följa din grav och hoppas att den fortskrider utan komplikationer. Mådde du illa förra gången? (Kanske kommer två inlägg, det strulade lite...) Kram

2008-11-11 @ 09:25:30
URL: http://majjo.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis förresten till nummer två! Glömde det i förra kommentaren.



Hoppas allt är bra med Er och Agaton. Dom har ju blivit så stora nu de "små" decemberbarnen!

2008-11-15 @ 22:00:34
URL: http://pyret2006.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0